Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Πιλοτικό

Χαιρετώ το περαστικό αναγνώστη του ιστολογίου μου. Αυτός είναι ο σκοπός της πρώτης τούτης εγγραφής. Να χαιρετίσω όποιον θελήσει να διαβάσει αυτά που γράφω και να παρουσιάσω με λίγα λόγια  το  Μέγα Αμπελοφιλοσοφικό μου πόνημα.

Το Μέγα Αμπελοφιλοσοφικόν Ιστολόγιό μου θα είναι ένας χώρος στον οποίο φιλοδοξώ να γράφω ό,τι μου κατεβαίνει. Τα σχόλια μου δεν θα έχουν συγκεκριμένο αντικείμενο, αλλά θα αντανακλούν τους εκάστοτε βαθυστόχαστους προβληματισμούς μου. Επικαιρότητα, ταξίδια, φιλοσοφίες, σκέψεις και παραληρήματα. Οτιδήποτε νιώθω ότι πρέπει να μείνει γραμμένο. Άλλοτε σοβαρό, άλλοτε γελοίο, σαρκαστικό, χιουμοριστικό, αποτυχημένο, επιστημονικό, φιλοσοφικό, πολιτικό και άλλοτε καθημερινό θα είναι ένας χαιρετισμός και μια κουβέντα στον αναγνώστη που τυχαίνει να περνά από εδώ.

Σαν πιλοτικό σχεδίασμα δεν θα γράψω περισσότερα. Ένας χαιρετισμός και λίγα λόγια. Καλή αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου